curla.nu

just nu står farah och demostrerar hur hon hade agerat i Marissa's fall i gårdagens OC.
Istället för att säga som Marissa sa, "Don't leave me", så hade Farah sagt " Go and get some help you motherfucker!".
jag hade kanske inte agerat som Farah hade gjort men jag tyckte faktiskt det var lite skönt att Marissa dog, vill ju inte vara okänslig och så, men herregud så mycket problem den tjejen drog med sig ?! Woohoooh. även om det nästan är helt självklart att lillsyrran kommer ta över , så är det ändå inte samma sak, det början ju faktiskt om från början, kan man säga : ) och titta nu, nu kom olle kanelbulle!
-"Hej Olle"
Nu står Farah och Olle och diskuterar att det var lite snålt av Olle att inte hjälpa Pisha ute i hallen eftersom det handlade om fyra heeeeeela banor!?!, Men snäll och go som Olle är så, så gick han givetvis ut och hjälpte till, vilken ängel!
nu sticker pisha ut sitt vackra ansikte och skriker på Olle, "KOM HIT OCH HJÄLP  TILL", hahah
nu är pisha ARG!, han är röd i ansiktet och vägrar också jobba nu,
"JAG VILL ATT DU SKA VARA DÄR UTE OCH HJÄLPA MIG; JAG SKITER I VAD DU PRATAR OM". hahaha pisha. "DU LJÖG", hahaha, . och förresten, pisha är nyklippt,

för att återgå till farah och mig, så är vi två små flickor som ikväll inte har något liv. vi sitter här ute på curlingen och gör verkligen ingenting, jag slutade egentligen kl 18.00 men se ! jag är fortfarande här och klockan är nu 20.23, men vafan. farah är ju så söt, så man måste ju bara stanna ; ) onyttiga har vi också varit här ute, ätit alla rester efter gästerna, allt från kaffe med kakor, glass med hemmagjord kolasås och riven vit choklad!, den som inte tycker detta låter smaskigt, så dra! för det är mega gott, that's the real fact!

aja, ska nog dra mig hemåt och börja plugga lite, men ikväll trivs jag verkligen här, det är mysigt, men jag vet inte varför? jag är konstig ibland, men jag tror jag är omtyckt ändå :)

godnatt



Kommentarer
Postat av: Faruschka

Vi är lätt bäst på curling!!!!!!

2006-12-15 @ 19:28:50
Postat av: Lina

det är skönt att marissa är borta!! :P och missa inte säsong fyra , den är asbra.. inte för att jag tror att ni ska missa den?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback