det är åter över

man går och längtar efter julafton, eller julen i allmänhet hur länge som helst, eller jag i alla fall, sen bara pooooofff, är den borta. på mindre än en millisekund känns det som, så är den bortblåst.
men under den millisekund som den varade, var den väldigt mysig!
började tidigt, redan 15.00, och traditionsenliga som vi är , satte sig hela släkten, vilket är 19 st plus två hundar och ett katt framför soffan och tittade på KALLE ANKA och HANS VÄNNER. och ja, jag är 18 år gammal men jag älskar fortfarande kalle anka. utan det så är det inte jul, that's it motherfuckers! hiihi
sen fortsatte kvällen med god(?) juleeemad och god dricka. sen var det dags för julklappsutdelning, men dock utan tomte, eftersom corre slutade tro på tomten förra året när Thomas "gick och köpte tidningen", hahaha herregud.
hejnöjd är jag i alla fall med hela kvällen, men det som hade varit helt underbart, perfekt, pricken över i:et, grädden på mosen hade varit SNÖ! åhh vad jag hade blivit glad i hela kroppen, snö är bara något jag älskar , mmmmmhhhhmmmmmm!


blev även utgång på julafton minsann, alla kusiner stack först till Baggen's, som är värsta innestället nu. ohh jaa, där är faktiskt riktigt roligt, man träffar alltid massa folk, och så gjorde vi även denna kväll, även om det var julafton. sedan fortsatte kvällen och vi fick för oss att vi skulle försöka komma in på tage's, jag och emelie såg detta som ett väldigt stort problem, eftersom vi pluttar inte hade åldern inne, men VAFAN!

fram med kajalen, sen var det bara att kladda!, och minsann FULLTRÄFF

vi fick till stämpeln och vi traskade förbi vakterna och var inne utan att ha betalt eller något. härligt.

shakade ass där inne med emelie, sen när det stängde bar det hemåt.
somnade gott båda två i min säng, och dagen efter var vi ganska dääsiga och satt och kolla min nya prisonbreak box i 3 timmar, och JA ÄNTLIGEN, jag fick emelie att fastna för det, men egentligen, vem fastnar inte för prisonbreak, det är ju för faasen bästa serien någonsin, my god.

och igår var det juldagen, även utgång då. lite små förfest här hemma med ännaay och the guys, sen bar det iväg till baggen's återigen. väldigt mycket folk och trångt var där, men satan i gatan, där var kul. orkar egentligen inte skriva om det, så jag säger bara att det var skoj!
denna natt spenderas med älsklingen min, som bara är helt underbar.
lite drunk var han, men han är ändå helt underbar. jag mådde lite halv dålig, och nej, tro vad ni vill men det var inte fyllet, jag frös som en afrikan på nordpolen, och där var jonas och stoppade om mig med mitt täcke och höll om mig, mmmm älskar dig!

har egentligen mycket mer att berätta eftersom jag har ett så händelserikt liv(?) men vafan, ikväll är det myskväll med the giiiirrrrlllls, ska hyra film och bara mysa. ska möta upp de på videomix om några minuter, så egentligen är jag bara trög som sitter kvar här, men OKEJ JAG DRAR NU, (skulle dratt för längesen, jagkanske inte återvänder hem, men jag drar nu!

kissskisss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback