kaffe och daim

jaa, nu sitter jag här i min ensamhet ute på Curla. smaskar i mig ett daim och dricker nybryggt kaffe(som jag själv gjort). härligt frukost det
förresten så är jag såklart inte ensam men jag tycker det ändå. jag har massa snubbar ovanför som diskuterar hur deras företag ska kunna bli bättre, alltid intressant. kanske ska spionera och skicka informationen till deras konkurrenter? nja, så dramatisk behöver det inte blir för att lilla jag vill ha något att göra.

Igår och var det dags för älskade Anna och Malins projektarbete,( och för er som inte vet så var det Marija, Idil, Saranda och Idil också!)
De hade planerat en integrationsgala med bla Frida Touray, S.T.I.C.S, Khalid från Stockholm live och inte minst Advanced Patrol, coola snubbar :)
Jag tycker Gonza är en liten och go gubbe, så jag och farah, min trogna farah, min kramkompis, sprang upp på scenen och tog ett foto med honom, mohahah! :D
Mycket bra jobb schnuuttissar ..

sen bar det iväg hemåt efter en lång och slitsam dag men med mycket nöje. Väl hemma tvättade jag mig, bytte om pyjamas och innan jag visste ordet av det så sov jag, klockan var nog... halv 11, det är nice!

Och nu sitter jag här igen, på Curla som sagt och bara väntar på att hotellet ska komma med frukost till kunderna så jag har något att göra?
MEN FÖRRESTEN, jag fick ett erbjudande på min mail om en gratis sida där man kunde spela klassisk bingo, och gissa om jag fatta intresse för det? Jo minsann, jag blev medlem och fick 40 kronor gratis att spela för, och tro eller ej.. JAG VANN 96 kronor på första spelet, så nu har jag 120! ska nog ta det lite lugnt, så jag inte blir beroende...

aja, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback