12/8


imorgon hander det ganska mycket, inte aktivitet eller sa men, jag har varit har i 2 manader, Farah, Anna och Saranda flyttar till Jonkoping och Ullis, Emelie och co aker till Ayia Napa, det ar ganska mycket tycker jag, for att vara pa en och samma dag !  :)

igar var det grillning pa verandan som gallde och det foljdes av utgang tillsammans med Jompe, Liziz och Daphne, det bar av till Piccadilly och sen till Twister men det var en lugn och skon kvall.
har egentligen inte sa mycket att beratta men det ar sondag och det ar inte mycket alls att gora pa hotellet, star har i receptionen och stirrar ut och tycker lite synd om mig, jag har bade ont i magen och i huvudet, och nej mamma jag har druckit ordentligt, jag trodde det berodde pa att jag druckit for lite, men sa verkar inte fallet vara..eftersom jag har druckit mellan 3 och 4 liter vatten idag.. aja, i vilket fall som helst sa har jag riktigt ont i huvudet...:(

men en positiv sak, JAG AR LEDIG IMORGON! det hurrar vi for, hurra, hurra, hurra! tadaaadaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Syyyyyynd om daj lilla Du........ sov nu för den skull inte bort morrondagen .......

2007-08-12 @ 19:04:07
Postat av: Johanna

nejda, ar det sol ar jag uppe med tuppen, eller nastan, haha !:) lite
maste jag fa sova i alla fall? :)

2007-08-12 @ 22:15:35
Postat av: Ullis

hihi klart du ska sola på din lediga dag :) Underbart ! Och vet du ! Frida har bränt min näsa med en cigg, så jag ser ut som fanken !!! Haha lägligt va...
SAKNAR OCH TÄNKER PÅ DIG !

Postat av: Farah

hihi nu sitter jag här i mitt nya hem och är sjukt trött. Allt gick bra och så, men jag och anna var tvugna att rusa ut klockan 9 för att jag var pissig och vi hade inget toapapper, haha hittade en ICA som var öppen till 10 så de löste sig ;)

2007-08-13 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback