21 euro!


mm minsann, 21 euro har lilla jag tjänat idag, och nu är ni allt nyfikna på hur tusan jag gjorde detta?:) jo det ska jag berätta för er.
Jag, Jonas, Liziz och Daphne var i hamnen och gick naturligtvis(!) in på Mango som verkligen har växt till favvo affären här nere och började titta på kläder... jag hittade en mycket vacker klänning men jag kände inte mig alls bekväm i den så den fick Liziz packa ner i sin kasse istället :(
sen innan vi ska gå ut ur affären så hittar jag en annan klänning, en likadan som Liziz också provat, och den faller mig verkligen i smaken! tjoho, men 36 euro? det är lite mycket? men eftersom jag har lidit de sista 2 veckor pga av pengabrist så ville jag verkligen unna mig något, sa min inre röst bara sa "ta den" och då gjorde jag det :)
Väl i kassan efter att ha hittat en tröja och ett par byxor utöver klänningen visar den totala summan: 30 euro..VAD?!
det stämmer inte tänkte jag, och det gjorde de inte heller..så butiksbiträdet ber om ursäkt och säger att hon glömde slå in klänningen, så jag sa bara "jaja, det är inga problem".
när vi sedan går ur butiken slår jag en blick på kvittot och vad ser jag?
JO hon slog inte in klänningen, utan hon slog in tröjan för 15 euro istället, mohahahah!
så istället för att egentligen ha betalat 67 euro så betalade jag endast 46 för en klänning, ett par byxor och en tröja, och det är enligt mig, en lyckad shoppingrunda!



annars ikväll är det utgång med Jompemannen, Liziz och resten av Viva folket, och det är väl trevligt, bara ein swein drei, eller hur tusan det stavas kommer, Heja Ukraina!!!

Kommentarer
Postat av: Annay

Du är allt för söt du Jojo!

2007-08-02 @ 10:14:24
Postat av: jojo

tihii:)

2007-08-02 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback