3 augusti


wow tiden gar fort!

Nu har jag i alla fall nagon att langta hem till efter en lang dags arbete, jompe snutt! :)
underbart!

Annars spenderas dagarna med jobb, mys och stranden och det kan man inte klaga pa, vem hade kunnat gora det, egentligen? det enda man saknar ar saklart alla vanner..puss pa er, tihi!

om en vecka smaller, eller mindre an en vecka till och med, da kommer var forsta gast Linda och sen rullar det bara pa, och antligen far man traffa mammi och pappi, tjohoo! och kompisar och Ingrid och Thomas och hela kortet, aven det underbart!

Min lediga dag, namligen onsdag ska spenderas, med jonas, (givetvis!) och den ska spenderas pa riktigt "turistiskt satt", vi ska namligen till Palma och akvariet som har oppnat dar, lilla jag har gratisbiljetter sa vi ska passa pa att anvanda upp de. jag ser faktiskt fram mot det, jag tycker om sana saker, det ar ju skit coolt!! wowoowo. (
www.palmaaquarium.com)

MALLIS-07, hahah ! woOWoWooO

Kommentarer
Postat av: I och T

Vi längtar osså kan Ni tro. Men först måste vi jobba i två veckor men sen sååååååååååååååå......

2007-08-03 @ 21:57:11
Postat av: Farah

Jag vill också komma :(

Postat av: mandy

nej jag har fått äran att stanna här tills på tisdag:D jag säger bara det MALLIS '07 here i come!

2007-08-04 @ 10:55:41
URL: http://mandy-more.blogspot.com
Postat av: Jojo

farah, det har aldrig varit nagot som stoppat dig!!
ta en sista minuten i nagra dagar bara, faaaan vad det hade varit skoj!:)jag vet du har pengar, mohaha

2007-08-05 @ 09:56:45
Postat av: Julia

Ååh du kan väl fota lite hajar o så till mig??

2007-08-05 @ 13:22:12
URL: http://mega-julle.blogspot.com
Postat av: Jojo

hahah klart jag kan!:)
jag fixar det mesta,mohaha

2007-08-05 @ 14:13:22
Postat av: Farah

Får inte av Göran :( Sen flyttar jag om en vecka :'(

2007-08-05 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback