party, party!


Olle, Mandy och Dannis ar antligen  har och det ar underbart! : )
Dagen igar borjade med att jag slutade jobba och att de kom hit och sag mig i min underbara outfit, som jag egentligen bad dem att inte gora, men, jag kan inte vara sur pa er !
Sen gick vi hemat i samlad i trupp och val hemma pratade vi om allt mojligt, vad som hant i Landskrona, dock var det inte sa mycket, men anda lite som mig att hoja pa ogonbrynen, men det behover vi inte ga in mer i detalj pa. men vissa "besked" var ju faktiskt inte saaaa forvanade om man sager sa, det var nastan "antligen, varfor har de inte insett det tidigare?"
men, men.

annars fortsatte dagen, efter 2 timmar siesta fran min och Olle sida i alla fall med god middag som bestod av grillad kyckling, saser, sallad och ungstekta gronsaker, det ar allt bra att ha mammi har! mumsigt var det i alla fall, det ar inget snack om saken.
Sen var det dags for utgang och det blev en mycket lyckad kvall, vi startade pa Piccadilly, en karaoke bar, och efter nagra ol sa hittade vi " Hule" dar uppe. hahah "Hule" ar givetvis Olle, nar han gick fram och onskade laten fragade de efter hans namn och han tryckte fram pa sin engelska, " Olle", men det uppfattade det som sagt som "Hule", sa nar det var dags sa ropar det ut "And the next one to sing is Hule", haaahaa, det var roligt! Och som vanligt, Bill och Bull, Dannis och Olle nar de ar tillsammans ar det bara skit som snackas sa givetvis ar det laten "Uncle Kracker" som dyker upp, min favorit lat! hahah, det var oforglomligt, och jaa kara vanner, det finns dokumenterat!
Sen bar det av till Cheers dar vi typ bara satt i 10-15 minuter innan min och de andras magar borjade kurra sa lyfte vi pa rumpan och gick vidare till Danny´s dar en smarrig nachos slank ner innan vi begav oss till var lilla hus. Sa dagen var mycket lyckad och aven dagen idag, vi borjade med en rejal frukost och sen stranden nagra timmar innan det var dags for fotboll, men satan, United? jag forstar ingenting..

aja, nu far vi se vad som hander nar de kommer och hamtar mig om 50 minuter, om det blir utgang eller en drink eller glass nagonstans, nagot maste vi gora! :)
Vi har i alla fall bestamt att vi ska aka bananbat eller nagot en dag, och det ser jag fram mot..

en annan sak jag ser fram mot ar Dad, Ingrid och Thomas ankomst pa onsdag, tjooo!

farah, min arab, och alla ni i underbara Landskrona, i miss you!

Kommentarer
Postat av: Elle

ja, tack.

Postat av: Farah

HAHAHAHAHAHHAHA Hule, från och med nu ska han heta Hule Kanelbulle. Haha sitter i Sarandas rum och asgarvar, hon tror jag e CP. SKOLAN BÖRJAR IDAAAAAG! Helt sjukt, Rico kommer snart hit, jag har lagat en underbar frukost!! Jag är snäll jag!

2007-08-20 @ 07:23:15
URL: http://farahtycker.webblogg.se
Postat av: dad

har börjat räkna ner

2007-08-20 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback