" This is España calling "

 ¡Hola!

nej nu ska jag inte skryta over min sa perfekta spanska(?) hahah, men det kan vara lite skoj for omvaxlingskull!  :)

Idag kommer mammi!, kara mammi som nog har med sig lite skoj saker till oss och det ar ALLTID kul, det ar saklart kul att henne ocksa har!
annars har det inte hant sa mycket den senaste tiden, Linda ar har och antligen har solen borjat skina igen, saknade den ett tag dar faktiskt, men nu ar det lika varmt igen. Sa oroa inte er, kara gaster, solen skiner!

Ikvall ar det antligen dags for mammas mat! OoOooOooh! jag har langtat, mumsigt, jag har ingen aning om vad det blir, men mammas mat gar alltid ner!

Pa fredag ar det nog utgang, det ar nagon maskerad och syster min, jaa gott folk Elizabeth Olsson ska kla ut sig, sa det ar bara ett maste att ga ut och titta pa henne aven om jag borjar 08.00 pa lordagen! sen plotsligt ar det lordag och da kommer Olle, Mandy och Danne, hahah Dannis menar jag saklart! och da ar det saklart utgang igen och massa annat skoj, wowowo !

och forresten, vi ska flytta! bara en liten notis, slottsgatan, here we come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

the swede är på väg! vi skall ha planerings mötte ikväll! mohahaha!

Postat av: Farah

wwowwowowo nu kommer massa folk och hälsar på Er :D

2007-08-16 @ 07:29:28
Postat av: Jojo

antligen! mamma kom igar, tjoho!

2007-08-16 @ 09:27:11
Postat av: dad

skönt att min fru,er mor har kommit ner,ta väl hand om henne,och du jojo varna alla dina starka kompisar om hjälp med flytten.vi ses snart,dad.

2007-08-16 @ 11:02:40
Postat av: Jojo

dad! klart vi tar hand om var kara mor, liziz ar och ater lunch med henne nu !:)
Jaaa vi ses snart!
ring om det ar nagot resultat jag behover veta, bbk, BoIS, united, ja du vet, du ar ju dad!

2007-08-16 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback