1 av en miljon



1 av en miljon saker har jag hunnit med idag. det känns som jag har och göra hela tiden. jobbet är okej,men allting runt om hela tiden. det har hänt saker där, och det händer saker där, jesus. jag hänger inte med. lyckliga besked, sorgliga besked, jobbiga besked, tuffa beslut och ja, puh!

har alltså hunnit med en sak idag och det var annonsen till hd, den skulle vara inne senast 15.00 och nu är klockan 14.57, det är tajming, dock med väldigt liten marginal. nu hoppas jag bara att allting flyter på och att det inte är några problem med denna lilla annonsen som jag kuckilurat med på förmiddagen.
nu startade jag precis ett annat projekt, biljetter! jag vill, jag vill, jag vill och jag ska! jag ska kämpa in i det sista, med lite hjälp dock, men komigen, heja på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback