att vara eller inte vara


egentligen har inte rubriken ett enda smack att göra med inlägget, men jag tänkte att rubriken kanske drar lite blickar till sig, eller något!

torsdag idag, livet leker och jag kan inte klaga. dagen har till mesta dels bestått av jobb och även jobb just i detta ögonblick. mitt trogna jobb kommer även att fortsätta ytterligare några timmar, nämligen till 9 halv 10, där någon gång, men jag behöver pengar, så tyck för all del inte synd om mig :) bara lite om ni vill.
Jag har dock även hunnit med att "visa upp" Luna för mina kära arbetskolleger, och de tyckte hon var bedårande, och det är hon såklart. och så har jag hunnit smaska i mitt ett marabou choklad, dock INTE bra, men...
och hunnit få en puss av finaste jonas, så jaa, livet leker! :)

nu ska jag gå upp och göra mig en varma koppen, so long

"Idag öppnar Netto sin andra butik i Landskrona. Butiken ligger i närheten av järnvägsstationen"

lite dumt skrivit, den ligger inte i närheten! den ligger för tusan 2 cm från rälsen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback