ganska så meningslöst


dagen på min älskade arbetsplats har faktiskt varit ganska så meningslös. totalt är vi sex stycken som jobbar tillsammans här nere på kontoret, men nu under mellan dagarna är det så att tre av oss har tagit ut semester, så idag har här varit väldans tyst och vi tre flitiga ungdomar har jobbat häcken av oss, eller nått. haha. 
dagen till ära ska nog spenderas några timmar hemma med slapp tid i soffan och sen en smarrig hemlagad pizza innan jag ska bege mig mot olle's place för att säga hejdå till honom, den jäveln ska till Thailand i 3 ½ fucking vecka, auuurrrrrhhhgggg, jag vill också, packa ner mig?
nej men så vi ska bara hem där och bara umgås, och det är aldrig fel.
heimage58lgen, vetitusan och nyår? haha vetitusan! men mandy och jag, vi är goda vänner.

Kommentarer
Postat av: Dannis

Gott nytt

2007-12-28 @ 12:26:25
Postat av: Anonym

tackar, tackar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback