hemtex inspirerar!


nu är snart arbetsdagen slut och våra kakor blev succé! vi satte två tårtljus i görans båda kakor och ställde fram till honom, och det hela slutade med att fick en stor kram av honom som tack! ett litet plus i kanten kanske ?

jag och jessica, min trogna arbetskollega som sitter i rummet intill begav oss på lunchen ut i vår underbara stad. innan kunde underbara vara jätte överdrivet eftersom staden då, för något år sedan hade ungefär 5 butiker att erbjuda, men nu känner jag faktiskt att jag kan säga underbara, nu hänger vi med i svängarna.

och hemtex, välkommen ;) vilken härlig affär! inspirerade mig till många julklappar, och det är 50 %, sista dagen idag och jag ska bege mig dit så fort klockan slår 16.30, run bitch, ruuuun

sup och svälj, trevlig helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback