hide and seek


helt otroligt vad veckorna går, makalöööööst. redan onsdag idag och det känns som jag inte hinner med något alls under dagarna. but i like it. inte att inte göra saker, men livet känns härligt för tillfället, dock är jag mega avis på min kära kusiner, tulle, linus och malin som åker till Thailand imorgon i två f*cking veckor, snälla, snälla, packa ner mig? :)

sitter som vanligt på jubbet och arbetar hårt, och ja, kära vänner, jag jobbar faktiskt. för er som säger att jag bara är på internet, grr. visserligen har ni liiiite rätt, men jag arbetar faktiskt samtidigt, en del av jobbet görs på internet, eller knappen till internet explorer ligger precis sidan om, haaha!
nej jag sköter mig faktiskt, sådeså! tss.
idag ska alla julklappar inhandlas, japp, alla! jag orkar inte åka fram och tillbaka hela tiden, så idag ska allting ske. Ska dit med underbara jonas, som så troget följer med mig. vet bara inte var han ska bli av när det är dags för hans julklapp? jag får springa ifrån honom och gömma mig kanske ? så gott folk, undrar ni vem det är som gömmer sig bakom skyltdockorna på väla i eftermiddag, var lugna, det är bara jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback