snart är det jul !


det är inte många dagar kvar och nu har jag jul feeling till tusen!

igår blev jag helt färdig med mina julklappar, är mycket nöjd med årets inköp, jag hoppas alla blir nöjda och glada. mamma och pappa får många paket iår faktiskt, två st som de ska "dela på" och sen utöver det, vars ett till sig själv också! som vanligt är systeryster svår att köpa till, men även där tror jag att jag träffat mitt i prick! :) och jonas, världens bästa jonas, nöjd där också, men jag säger ingenting! ohh, jag är mega nöjd!

har pysslat med lite julsaker också, gjort en julkrans som nu hänger vackert utanför vår dörr, gjort inbjudningskort till moffe, julpyntat och igår bar vi in granen, så nu är det officellt jul i vårt hem, och jag älskar det! älskar, älskar, älskar julen, och jonas ;)



och jag fick tag i biljetter, jaaa! jag är bäst, tjalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback