Litterär Gestaltning

jaa minsann, och visst låter rubriken mogen och vuxen? Låter nästan som en grupp människor som ska skriva för att få nobelpriset i Litteratur, men ACK så fel. Egentligen heter kursen " Litterär Gestaltning- Skrivarverkstad". Så skrivarverkstad's ordet förstör hela min tanke, så jag får nog lägga ner mitt försök att vinna nobelpriset i litteratur.

annars så skolveckan snart slut, och tacka fan för det, den har varit hejdundrans jäktig och stressig, och det känns som jag bara hunnit med hälften av allt jag skulle göra. Så som sagt, det är fredag idag, och woohooo(!) ska hem till *piiiiiip* och äta god middag, eller jag hoppas det ! för jag kommer vara mega hungrig efter att ha tränat och så, men i trust you !

måste annars citerat ännu ett vackert, men såå klantigt uttryck. Givetvis från söstra min:

Nyårsafton: Liziz, Elin, Emil, Marie och någon till sitter nere på Seglarpaviljongen och ska äta nyårsmiddag. Alla trivs och alla har jätte roligt, med "Dansken's vänner"  bredvid sig.

Servitören kommer med förrätten, och Liziz tittar på den och undrar vad det är? Det ser ut som någon slags paté säger hon till de andra.

Då svarar en av danskens vänner: (På danska), Det är ren!

Liziz tar ton och svarar, som vanligt utan att tänka innan:
REN?! MEN DEM HAR JU HORN!


HAHAHA du är för söt!

Kommentarer
Postat av: Annay

jojoojojojoj, nu är det dags att uppdatera sig.

2007-02-08 @ 17:18:41
Postat av: Anonym

Äh sicko vad skönt de säkerligen har :S ! LOVE YOU JOJO.. PUUUUSS PUSS

2007-02-13 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback