annu en lordag ..

sa ar denna dagens arbete snart slutfort..slutar om 25 minuter och sedan ska jag ga och handla coca cola och Pizzahut till primadonnan hemma i lagenheten, som bara sover..men jag far val stalla upp ibland, och det ar ju inte sa att jag sjalv tackar nej till pizza..nejnej..

annars har det varit mycket stressigt idag, lordagar och tisdagar ar valdigt stora ankomstdagar, och likasa idag.. ungefar 90 ankomster pa en och samma dag, som tur ar, sa kommer ju inte alla samtidigt, hahah vilket kaos det hade blivit :) dock kan de bli kaos anda och det blev det faktiskt idag, namligen med ett finsk par, det sager kanske mycket  redan? nejnej inga fordommar nu...men deras rum var inte fardig och vi sa till dem att de kunde ga och ata eller nagot eller stalla bagaget i rummet och ga och bada, MEN ICKE! de ville ingenting sa de bara satte sig och sura i receptionen och kom fram var 5:e minut och fraga " ar det fardigt", "Ar det fardigt" hela tiden!!!
tillslut blev ju rummet fardigt men inte ens da ett leende pa lapparna..de javlarna lyssnade inte ens nar jag pratade med dem. och sen pricken over i:et fragar de om det ar pool utsikt fran rummet, och jag svarar "nej, tyvarr"
och da brot helvetet ut igen..de hade tydligen fatt for sig att de skulle fa poolutsikt eftersom de hade fatt vanta pa rummet, men HALLA, ar ni helt blasta?!
sa blev det annu surare och bara gick...herregud.

men men imorgon ar det sondag och det ar dagen innan den lediga dagen, namligen mandag! tjoho sager jag. ska sova lange och ga ner till stranden och gotta mig sen.
och naturligtvis, jag glommer inte, det ar ju JOMPAS FODELSEDAG,grattis i forskott alskling :)
kalas pa Hagakersgatan 63 redan idag, grattis i efterskott till Linda med !:) vill ocksa ga pa kalas och ata mumsigt, kallskuret, potatissallad, sallad, brod, frukt..mm jag studsar in i drommarnas land...


ciao!

Kommentarer
Postat av: Farah

Mmm pizza, de hade varit gott det. Haha finnar, dom är för roliga, ni skulle bjudit dom på sprit, 100 % nöjda finnar hade ni haft då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback