shopping...

annu en dag i shoppingens fotspar..
borjar faktiskt bli lite chockad over mig sjalv ocksa..jag har nog aldrig handlat sahar mycket (for sa lite pengar, for att se det positiva) pa sa kort tid. Vi var som sagt i Palma igarkvall och dar inhandlades ett par skor, Emelie du vet vilka, de silvriga som vi sag nar vi var har i Mars(!). De var pa rea nu och tjoho vad jag glad blev nar jag sag att de stod dar och glanste, bara for mig! Jag nastan sprang fram och hoppet tandes i mina ogon " ar det min storlek" ohh jaaa! det var min storlek, sa nu ar jag ett par skor rikare och ett humor gladare! 
jag hittade aven en skjorta/troja, mycket fin och en klocka som just nu glimmar och glanser pa min ej sa bruna arm. hahah.

val hemma satte vi som manga andra kvallar igang PrisonBreak boxen och satt dar som tva nordar och tittade pa 2-3 avsnitt..eller Liziz gjorde, jag somnade efter sisdar en halvtimme in i det forsta, hm :)
Jag vaknade till forsta gangen av att Liziz pratade med mig om Michael Scofield, om hur snygg han var och vilka blickar han ger kameran och Liziz(?)hahah
andra gangen jag vaknade var av att Liziz an en gang pratade om honom, men denna gangen satt hon aven och spolade tillbaka for att se hennes favorit scen annu en gang. "sara, i need you to wait for me" "until that, i can´t do". hahah och dar kommer hans blick igen och liziz ar forlorad annu en gang...

Imorgon ar jag ledig, och det sager vi hurra till!
Ska traffa Sandra och Rickard kl 12.00 imorgon och fa kaffe, tidningar och nagot annat smatt och gott. Sen bar det nog av till playan, far val borja jobba pa min sk "branna" som alla tjatar om. Men vafan, det hander ingenting! har varit har en manad nu och arligt, verkligen arligt, jag ar exakt lika vit/brun, kalla det vad ni vill, som nar jag akte..och for mig ar det ett mysterium. ALLA andra blir i alla fall lite bruna, men fargen brun exiterar inte i min varld..bara fargen vit ( vet inte om mina kara kusiner laser min blogg, Tulle och Linus, men "hade Danmark spelat idag, hade vi kunnat anvanda dig som flagga") hahaha.

nej, nu ar det nog med uppdatering for idag, men jag raknar dagarna..tjoho.

10 dagar till Jompe!
31- mamma!
34- olle och mandy!
38- pappi!
38-40 Ingrid och Thomas!
September-Ullis,Lina & Emelie?

nordigt va? men jag har inget att gora just nu...

Kommentarer
Postat av: Lina

vi kommer i septemeber snäckan:) måste bara boka först!

Postat av: Jojo

vi ar da, Ullis, du och Emelie?
boka nu dadaddadadad

2007-07-17 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback