sjuk,avundsjuk och trott


det beskriver mitt humor idag.. ar sjuk, jatte forkyld, ont i huvudet och nu magen ocksa..fan det ar inte skoj. avundsjuk pa er i Landskrona som har karneval ..jag vill ocksa! se Mans, umgas, aka virvelvinden, i alla fall med emelie! :) hahah och trott eftersom jag har sovit daligt, pga av det forstnamnda.

imorgon kommer Sandra och Rickard till Palma de Mallorca, valkomna sager jag till dem! :) Ska nog mota upp de nagon dag och saga "hejhej" och se om de har nagra "presenter" till mig, hihi. kanske Zoegas?:D:D yummie!

13 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Farah

Jag kunde inte se Måns :( Jag, Erna, Pelle och Ohil kom in där scenen är så var de packat med folk. Men vi kunde ändå skymta scenen. När Måns går på tror du inte alla föräldrar lyfter upp sina äckliga ungar. Vi kunde inte se nått :(

Postat av: Jojo

hahaha stackare..jag vill ju ha foto Farah!:)
e-mail buddy, love you!!

2007-07-13 @ 08:36:02
Postat av: Anonym

jojo de är du och jag vi får ha vår egna karneval sen!

2007-07-13 @ 14:33:09
URL: http://mandy-more.blogspot.com
Postat av: Jojo

jag haller med dig helt, och alla kommer vilja vara med!:)

2007-07-14 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback