tur med otursdagen


fredagen den 13:e, den blev inte sa farlig som jag anade fran borjan, jag har en viss formaga att dra med mig otur till nya stallen kanns det som..exempel nar jag borjade har, tre personer fastnade i hissen for forsta gangen pa 19 ar, en avliden pa hotellet for forsta gangen pa 19 ar och andra sma saker,som faktiskt fick mig att fundera om det var mitt fel..hahah kanske inte?
men i vilket fall som helst sa var det pa vag att bli en riktig otursdag eftersom det borjade klabba sig med lagenheten min igen, men snabb som jag ar med att fixa saker, bara namn det sa fixar jag(?,  haha) sa loste det sig annu en gang, sa nu ar allting ok. fick aven en del nyheter angaende jobbet, men det orkar jag inte ta har, ni kommer marka det, mohahaha!:) "jag vet natt som inte ni vet, tjalalalalalalalal"

igar var det dags for besok igen pa Mango, och jag fyndade annu en gang, ett bar byxor och en vit troja, mycket nojd, det har med rea borja ga mig pa huvud nu, eftersom  vi ska till Palma idag och shoppa vidare, och jag har aldrig tyckt om att shoppa, men har, nar det ar sa billigt, da vaknar jag till liv eftersom jag ar sa snal, sa nar jag kan fynda, waaatch out!

Annars har jag fatt rapporter fran mor min att Mange´s Spelbutik och Campingen hamnade pa 5:e plats i karnevalsrodden och det ger jag dem en applad for! heja heja basta pappi!

jonas, du ar verkligen det basta som finns, du ar helt underbar!

Kommentarer
Postat av: dad

vad vet du som inte jag vet?du måste berätta.annars om jag själv varit med i rodden så hade vi vunnit.så bra är jag!!! ha de bra lillgumman,vi hörs.dad

2007-07-15 @ 13:09:58
Postat av: Jojo

men dad, ni vet det, men ni vet nog inte vad jag menar..:) kan ju inte skriva det har, da far ju alla reda pa det.
klart ni hade! det vet jag, du ar ju bast, ingen protest!!

2007-07-15 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback