wow! sla den va, va, va,va? :)



jag var inne pa landskronadirekt.com och laste om en lista man kunde skicka in om vad som var fint med Landskrona, varfor man tyckte om staden och sa vidare..och jag som faktiskt saknar (!) Landskrona tog mojligheten och tankte efter och fick ihop en lista som far mig att tycka om Landskrona, och sen skickade jag ivag mailet, och titta vad jag fick tillbaka, haha, kandis!

Original meddelande
----------------------------------------------------------------------------

Hej Johanna!
Du har lämnat in en lista om varför du tycker om Landskrona och vi skulle hemskt gärna göra en intervju med dig +någon bild.
Hör av dig om du är intresserad!
Vänligen
Axel Jönsson 0418-496558
Landskrona Posten


----- Original meddelande -----

1: Havet
2: Citadellet
3: Borstahusen
4: Ven
Ven
5: Strandpaviljongen
6: BoIS
7: Karnevalen
8: Kallbadhuset
9: Glumslovsbackar
10: Seglarpaviljongen
Fler punkter: helt enkelt en underbar stad!
Namn: Johanna Olsson
Adress: Lilla Strandgatan 5b
Telefon: 0418-59688
E-post: [email protected]

-------------------------------------------------------------------------------


lite coolt?:)

Kommentarer
Postat av: Farah

Awww min sötaste lilla kändis!!

Postat av: mamma

du vet jag sa, svara dom

2007-07-28 @ 15:44:14
Postat av: Lina

haha vad skoj! :D

2007-07-28 @ 17:27:43
URL: http://linala.blogg.se
Postat av: Anonym

glumslövsbackar skuller ju lätt kommit högre upp!;)

2007-07-28 @ 18:39:49
Postat av: Jojo

"anonym", kan bara vara mandy snutt..allt handlar inte om glumslov, trot eller ej;) mohaha

2007-07-29 @ 17:32:03
Postat av: mandy

mohaha! anoynm och anonyt tyckte jag avslöjade mitt alabi ganska bra haha! snart kommer jag & olle till dig & jonte!

2007-07-29 @ 19:51:22
Postat av: Jojo

det ar Mr D ocksa? dannis alltsa :)

2007-07-29 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback