20/6

annu en dag pa jobbet, precis som alla andra dagar. Solen skiner ute och har star jag i receptionen utan AC, puh det ar varmt. och nej jag klagar inte, men det ar faktiskt lite jobbigt, att jobba i sisadar 30-35 grader, men jag ar bast sa jag klarar det  ;) mohahah:D

ikvall vet jag inte vad som vantar, troligtvis utgang med Liziz, min trogna syster, men jag borjar 09.00 imorgon, sa jag har inte bestamt mig annu, men annars vantar midsommar pa fredag pa en balkong i hamnen och sill och annan svensk mat, och det ska saklart bli trevligt.

ska forresten traffa Anna och Leo idag, liziz kompisar och de ska ringa pa lagenheter, fast det sa det igar ocksa, men det blev inget, sa forhoppningsvis idag. men egentligen ar jag inte forvanad, jag i Spanien, manaña, manaña:D

jag raknar dagarna, karlek <3!


Kommentarer
Postat av: Farah

Wohoo, de e bra att du bloggar, är inne flera gånger varje dag. Blogga hela tiden, jag vill veta allt, även de tråkiga!!!! Puss och Kärlek

Postat av: Anonym

jjjjjjjooooooojjjjjooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-06-21 @ 00:16:12
URL: http://mandy-more.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jooojo, jag saknar dig! Så sjukt ruttet att vi inte fick träffat dig när vi var på mallis:(..dina paketer får vi skicka med någon ner typ olle eller jonne! Buhu hur ska jag klara hela sommaren utan dig! Love you jojan

2007-06-22 @ 01:31:44
Postat av: Anna

Ovanstående kom från mig! maha

2007-06-22 @ 01:32:13
Postat av: jojo

det gar snabbt, vips sa ar jag hemma igen, men jag saknar er ocksa, saklart! ska vi riva hela haket, saklart!:D haha. mina paketer ar inte sa viktiga men skicka garna med de med jonas, han ska komma typ den 25 juli:D
PUSs

2007-06-22 @ 08:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback