24/6


annu en dag i varmen, det blir typ varmare och varmare for varje dag som gar, men som tur ar har vi fatt in en flakt i receptionen :)
idag ar det sondag och det ar sista dagen i veckan, men det visste ni val redan?:D
Jobbar till 4 i eftermiddag och sen ar jag ledig imorgon, och den ska avnjutas pa stranden tillsammans med Dannis innan han aker hem..:(  Sen pa kvallen ska jag nog traffa Lina som faktiskt ar har pa semester, tjohoo sager jag for det, hon har massa kramar till mig tror jag, och det ar aldrig fel:D:D:D

annars ar det utgang idag, ska hem och vila upp mig sa jag orkar hanga med i tempot har, haha inte kommit in i Mallorca Fiesta an ...

bara en liten notis..jag at ett apple pa lunchen igar.. och det smakade PRECIS som Sour Apple, shoten, jag blev helt chockad, exakt likadant! hahah, blev lite sugen pa shot, ah onodigt, men om nagon ville veta sa vet ni nu ;)

Kommentarer
Postat av: Farah

Haha du e för söt, låter som värtsa partypingaln nu!! Här e de fortfarande konstigt väder. Fint på morgonen, pissregn på eftermiddagen och fint igen på kvällen. Aja, Sverige, va ska man göra. Puss

Postat av: Lina

vi ska osa imorgon..eller i varje fall ses :) jag ser fram emot de.. pusspuss! ring mej!

2007-06-24 @ 22:44:17
Postat av: mamma

Hoppas du hade en skön ledig dag och att du även fick din Sour Apple.

2007-06-26 @ 08:27:02
Postat av: your father

ta det lugnt lilla jo,stora syrran är ibland farlig att ta efter,men du kan ju hjälpa till och städa lite,lite.må och ha det bra

2007-06-26 @ 13:31:50
Postat av: Anna

haha sjukt..köp ett äpple till mig;D..miss you love!

2007-06-26 @ 21:19:41
Postat av: Jojo

PAPPI :) jag tar inte efter min syster, jag pallar inte det trycket an :) men jag ska nog ut med de ikvall om jag orkar..
hjalpa till och stada sager du.. hm jag ar tveksam
till det eftersom jag lagar mat HELA TIDEN! da far faktiskt hon stada :)

2007-06-27 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback