27/6


idag ar det onsdag och idag ar det faktiskt lite mulet ute, men det ar lite skont for da ar det mycket lattare att sova pa natterna :)

har precis varit och fixat bankkonto och atit lunch med basta systern och om ca en timme vantar jobb, narmare bestamt halv 4 till halv 12. lite segt med tiden och sa, men jag har ju faktiskt haft hela formiddagen ledig :)

imorgon ar det torsdag och jag ska traffa Lina annu en gang, traffade henne igar med och det var jatte mysigt, tog en glass och pratade strunt i hamnen :)
Ska alltsa traffa henne imorgon igen efter jobb vid 5 tiden och da ska vi till Gota Kanal, en svensk restaurang och ata gott och titta pa Landskrona BoIS - Helsingborg i Svenska cupen,hahah roligt va?:D:D
blev helt chockad nar vi fick veckans nyhetsbrev pa hotellet och dar stod att de skulle sanda BoIS, my god!

saknar er dar hemma saklart, det hoppas jag ni vet, men jag ar bara ett samtal ifran sa det ar bara att sla en signal, 638755611  och sa 0034 framfor :)

pratade med mandy igar som ocksa snart ska ivag till grannlandet Portugal, hurra for henne!! det kommer vara underbart for dig och vipps sa ar det augusti och du kommer troligtvis ner hit.

troligtvis utgang i afton med Liziz, onsdag ar en stoor festdag har har jag forstatt, sa jag forsoka ta mig samman och hanga med ut idag aven om jag jobbar morgon imorgon, men lite far man tala :D

neej, nu maste jag ga och bestalla en taxi sa jag inte kommer for sent till work.. :)

saknar er alla !

Kommentarer
Postat av: Farah

Vi saknar dig med plutt. Här regnar det jätte mycket. Småland är helt översvämmat, bibelbältet talar om syndafloden. Haha, och där ska jag bo :S

2007-06-28 @ 08:10:43
Postat av: Jojo

hahah syndaflod :) stackars, men hur ar det i Skane da?
har last lite pa aftonbladet, men visste inte alls det var sa..

2007-06-28 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback