29/6-30/6

nu borjar arbetsdagen lida mot sitt slut aven idag.. slutar om sisadar en halvtimme och det ar alltid skont nar man vet att sang vantar nar man kommer hem, dock en sang utan jompe mannen, men jag klarar mig, bara tre veckor kvar nu..woohoo!
annars har dagen varit mycket lugn och skon, var pa stranden innan jag borjade, lagade lite lunch till systern min och mig sjalv saklart och som alltid, blev det perfekt (?) : )
en annan liten sak, nar vi satt och spelade Gudfadern(las mer langre ner.:P) sa kom det konstigaste och ackligaste djur jag nagonsin sett flygande in genom balkongdorren och bada tva, pa mindre an tva sekunder, hade vi hittat varsitt rum, jag sovrummet och liziz i badrummet och stangt dorren.
efter sadar tva minuters skrikande till varandra om vem som skulle oppna dorren och kolla om den var kvar, blev det givetvis jag som var tvungen att oppna och kolla. och jag skojar inte om det tog verkligen ett ogonblick, en enda ogonblinkning sen stangde  jag dorren igen eftersom den har flygande ackliga saken var precis utanfor sovrummet!
sa efter ytterligare tva minuter av skrikande om vem som skulle oppna dorren, blev det aterigen jag, men denna gangen hann de ga manga ogonblick eftersom flygodjuret var borta och vi kunde andas ut :) jag gick ut forst, eftersom liziz inte trodde att den var borta och hon stod kvar i badrummet och sag ut som varsta Mission Impossible, hahah sa kan det ga...

men som sagt jag och Liziz haller pa att spela Gudfadern pa xbox och fy satan vad vi ar grymma..hm..hon skjuter och jag kor, sa ar overenskommelsen, hahah.
hon hade verkligen en dold sida och den upptackte jag for ca 2 veckor sedan nar vi borjade spela Gudfadern.
Ni ska se hennes ansiktsuttryck nar hon plagar manniskorna och far ner de pa kna och skjuter dem i huvudet, forlat det later hemskt, men det ar riktigt roligt, ni ska se hennes ansikte! det ar ren njutning och hon ar helt besatt av spelet nu..

det var alltsa gardagen som avslutades med fyrverkerier pa stranden for de firade nagot helgon?!

aja,  idag vantar jobb, nu som sagt till kl 5, sen ska mannen min ringa, tjoho!:)
annars sa kommer Liziz kompis Annika ocksa idag, och det ska bli skojsigt, det ar en trevlig liten prick, sa jag ska troligtvis ut en svang med de och gora Alcudias gator osakra(?) hahah
och vi ska ata Thai ocksa! mums!

Kommentarer
Postat av: Farah

Haha, va skönt att höra att ingen blev seriöst skadad av dom små djuren!! Haha! Der verkar som ni har skitkul, och då löser sig allt!! Påverkas nu inte alltför mycket av xboxen, vi vill inte läsa att ett svenskt syskonpar sköt ner halva hotellet efter spelat tv spel! Haha! Ha de underbart!

Postat av: Jojo

hahah men farah, vad tror du EGENTLIGEN?!:D
ring mig snuttis, jag vill prata skit. du kan ringa efter 6 idag och hela dagen imorgon!:D

2007-07-01 @ 12:08:03
Postat av: Farah

Ok :D Antigen ringer jag idag eller imorgon!! Puss

2007-07-01 @ 15:10:27
URL: http://farahtycker.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback