klagomål



jag fick precis ett klagomål från kära julia har bredvid att jag aldrig uppdaterar min blogg.. och det är väl sant, men jag har inte mycket fritid och orkar inte skriva, men BARA för JULIA klagade ska jag väl skriva några rader.

Ikväll vet jag inte vad som väntar, förhoppningsvis The Tivoli men mina tappra försök att få med folk dit verkar inte gå medströms.. alla ska till Rhett på lördag, och orkar därför inte festa idag, men jag vill ju det?
själv vet jag inte om Rhett är jätte lockande just i detta ögonblick, men jag är som jag är.. jag brukar följa strömmen, och strömmen kommer nog gå till just Rhett imorgon,

så det blir nog dansgolvet imorgon istället och ikväll hamnar jag nog i soffan ikväll med en stor godispåse och några glas cola, så Anna Skipper kan dra..paaah

Kommentarer
Postat av: emelaaaj

anna skipper?

2007-03-23 @ 16:03:51
Postat av: Julle

Danke danke!! :)

Du skulle hängt med till Tivoli juu!

2007-03-25 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback