svart .vs. skratt

sitter här på morgonkvisten i ett vitt och tråkigt klassrum.. ett klassrum fullt med datorer och människor. kanske inte full med människor, men en sisådär 12 människor.

Det är nästan som en duell faktiskt

Get ready to rumble!

I det högra hörnet har vi tjattermajjorna, som har snacket och skrattet som sitt vapen 
I det vänstra hörnet har vi svartrockarna, som har döden och sina nitar och spikar till vapen.

vem tror ni vinner?



de andra som befinner sig i klassrummet är publik, som bara sitter och gör ingenting och glor ut de andra. Jag tror jag befinner mig i publik skaran...

kampen fortsätter...

Kommentarer
Postat av: mamma

låter som en givande lektion............

2007-03-19 @ 09:12:40
Postat av: Julle

Jag är också publik...

2007-03-19 @ 09:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback