bal på slottet..




förberedelserna är i full gång, soldusch idag och min underbara kavaljer hämtade sin smoking i eftermiddags.
min mage bara pirrar mer och mer, och jag är jätte nervös!
jag kommer glömma bort allt, glömma hålla i klänningen, snubbla, vricka foten/fötterna, och i värsta fall trilla pladask, fy fasen, jag dör.
jag brukar aldrig vara så här tjejig annars, men vafan som triss reklamen, "plötsligt händer det" och nu är det dags, Johanna blir mer kvinnlig/tjejig än vad hon någonsin varit, så gott folk, ta er  ut till Örenäs Slott på fredag, 18/5 !
för då är det dags! ...

130352-52




Kommentarer
Postat av: Farah

Farah är också jättepirrig nu! Men de kommer gå underbart, helt jäkla underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback