satan i gatan

har försökt lägga upp bilder från den underbara balen här, men min älskling till dator tillåter inte detta, så tyvärr gott folk, men ni kan kika lite på farahs, här!

det var en magnifik tillställning tyckte jag i alla fall, och jag kommer nog aldrig få uppleva något liknande. god mat (nog få som tycker som jag och jonas men..) aldrig ätit räkor, men tadaaa där slank de ner, sen en god kyckling och till sist ananasglass! :)
tyvärr missade jag och min älskling valsen, som var typ kvällens höjdpunkt och det var givetvis synd, men vi dansade på ändå!:)
alla var underbart fina och jag kan inte mer än säga att det var en hejdundrans kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig till max!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback