ta inte åt er, kära vänner!



Som den skrikiga undulaten finns jag överallt.
Jag vill att alla ska se mig och tycka som jag.
Det är alltid jag som är bäst, eller som har det jobbigast. 
Jag gör mig hörd genom att skrika högre än alla andra, och gör mig sedd genom att flyga runt, jag är överallt och många tycker jag är irriterande.
Trots detta har jag vänner, men de är inte undulater, det är mer som papegojor som pratar skit om alla andra utom de i sin vänkrets,
men ibland blir även jag en papegoja, eller inte ibland, det händer ofta

Livet är fullt av fåglar, vilken fågel är du?


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ohh va jag blir sugen på o gissa vem det är Jojo !;D

Postat av: Julia

Jag tror nog minsann att jag kan ana vem texten handlar om, hähä.
Har förresten en hemsk nyhet om denna person (om det nu är hon jag tror).

2007-05-11 @ 16:23:06
Postat av: A

det är väl inte jag:O?

2007-05-11 @ 23:09:26
Postat av: Anonym

go jojo, go jojo!

2007-05-12 @ 14:23:26
Postat av: Jojo

vem tusan är anonym hela tiden, wowwwaaa!:D
julia, det är en bra gissning, hihi

2007-05-13 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback