8 ½ dagar


om 8 ½ dagar kommer bästa systern hem! och såklart LUNA! lilla luna får vi absolut inte glömma, sötaste vovven på jorden!
så fredag nästa vecka kommer de hem till kalla Sverige, men det har jag redan tänkt på, hahah ! surprise!  Liziz stannar dock bara en dag innan hon åker vidare på äventyr i Europa, men luna, hon ska stanna hos mig(och mamma och pappa) nästan 1½ månad . Då ska jag skämma bort henne och hon ska få ligga i min säng varenda natt! gosigt.
annars väntar flytt om 2 dagar, finally!

image62




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!

2007-11-21 @ 22:57:00
Postat av: Jessica

Om inte du kan passa Luna nån dag, om du får förhinder eller något, så är du välkommen att ringa mig :p haha

Postat av: Jojo

det ska jag komma ihåg jessica, tackar så mycket !:)

2007-11-22 @ 13:19:41
Postat av: linaa

när får vi komma till din nya lägenhet och titta? ;) haha

2007-11-22 @ 17:53:26
URL: http://linarenwall.blogg.,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback