brrr


jag packade inte ner värsta termo kläderna ju, herre jesus vad kallt det är. snö överallt, dock inte mycket men tillräckligt för att man nästan ska frysa häcken av sig. här är toppen nice och jag klagar inte på sällskapet! igår tog vi bara det lugnt och softa och ikväll skulle vi egentligen ut, men aldrig! hahah jag kommer frysa så in i bomben så det blir ytterligare en myskväll, men det blir nice!
ska hem en sväng till oskar och laga pannkakor med sylt och grädde! yummie!

annars har dagen tillbringats på det s.k A6 " största shoppingcentrat mellan Malmö och Stockholm" haha men det blev lite småttis och gottis, två tröjor och sen liten nya stuff till rummet som äntligen blir mitt 24 november, tjohoo!
nu ska vi bege oss, soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback