hektiskt


även denna veckan blir som förra, ganska så hektiskt helt enkelt.
måndag idag och jag slutar om ca 10 minuter, sedan har jag hela kvällen bokad, eller hela och hela..fram till 22.00 i alla fall. ska hem och hämta kära mor nu och köra och kolla på färg till nya köket och till min lilla "bostad", sen bär det hemåt för smaskigt mat som alltid och sen är det promenad som gäller, allt för att starta ett nytt och hälsosamt liv(?), försöka kan man ju alltid.. och klockan 22.00 är det äntligen dags för veckans avsnitt av PRISONBREAK, jag kan inte få nog alltså. och justja, där i mellan ska jag hinna måla min vägg ännu en gång, tredje gången gillt hoppas jag gäller! jag orkar inte fler gånger. men jag kan nog måla samtidigt som jag tittar på prisonbreak, det måste fungera ! :)

tisdag och onsdag kommer spenderas i curlingens anda, nämligen ute på curla.nu i landskrona AB och sen på torsdag, är det förhoppningsvis dags för flytt! eller i alla fall att vi kan komma till och ställa in saker på vinden och börja måla så att den stora lasten kan gå på lördag förmiddag, håll tummarna vänner !:) och sen är det fredag, och ännu mer målning och förberedelser och lördagen, ja den vet vi redan och sen helt plötsligt är det söndag..
nej nu slutar jag, så nu tänker jag inte sitta här en minut mer, see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback