jag anser..


jag anser att en dator måste ha miniräknare, paint och ljud för att personen i fråga ska trivas. Jag anser också att ett kontor måste rustas upp med en radio eller liknande, så att personen i fråga kan känna sig delaktig i vad som händer runt om i världen och samtidigt njuta av lite musik som ljuder från högtalarna. jag anser att om det inte finns miniräknare på dator ska det i alla fall finnas en lite bärbar sidan om, så att personen i fråga slipper en stor, högljudd som skriver ut på papper varenda gång man trycker =. Jag anser att varje kontor ska rustas med en telefon som är från senast 2000-talet så att personen i fråga slipper bli mobbad av sina arbetskolleger. Jag anser att personen i fråga ska slippa höra harklingar, ungefär var 5:e minut. 

personen i frågan är såklart jag, hahah, men det är inte  illa som det låter. jag trivs kanon bra..men harklingarna är fruktansvärda!  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackars dig. Jag är har ju också kommit närmare harklingarna, men jag har iaf en dator med miniräknare, paint och ljud :)

Postat av: mamma

fotona är helt underbara. Man kommer ihåg alla goa skratt jag hade den veckan när jag var "mamma" till fem stycken nittonåringar.

2007-11-07 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback