"jag har alltid trott"...


"jag har alltid trott att man spelar curling på is" ,
det var den första kommentaren jag fick när jag anlände ut på Curla igår eftermiddag.
det är väl för fan klart att man spelar på is, hallå?! man kollar väl ändå upp vad curling är om man inte riktigt vet vad det innebär? mitt enda svar var "såklart spelar man på is, 100% is!" (din korkade pantade idiot..). och sen ger hon ifrån sig ännu en härlig kommentar "Men det liknar ett sånt där gympagolv som man spelar innebandy och handboll på". MEN JA, STENARNA GLIDER JU PÅ PLASTGOLV?!, din, din....ja jag vet inte vad. Trevlig som man måste vara svarade jag snällt och vänligt "nej det är inte gympagolv, det är is, jag lovar". herre jesus!

fredag idag och som så många andra fredagar så är det ingen vanlig fredag! idag är Jönköping som gäller och jag äntligen få hälsa på hos Farah och Oskar! Ska få se hur de har det och om de verkligen sköter sig där upp i "jönet" som endast Farah säger enligt Oskar, haha, mobbad! Det blir nog en mysig och lite låång resa, men sällskapet kommer att höja trivseln, så jag ska verkligen inte klaga, det ska bli super mysig! Farah ska laga mat ikväll och sen blir det nog bara Idol och ta det lugnt och på lördagen ska vi nog utforska Jönköping, både under dagtid och nattetid, tjoohoo! så nu är det jobb några timmar till men DOCK MED SMASKIG KLADDKAKA kl 15.00 som jag tycker att alla vi här på jobbet förtjänar en dyster fredag, men sen bär det iväg, vrooom

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha gympagolv! Jag tror att jag hade börjat skratta om hon hade frågat mig :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback