redan tisdag!


tiden går riktigt fort. måndagen bara flög förbi och trots mitt hektiska schema hann jag med allting! jag är så stolt!  jag hann till och med måla väggen samtidigt som jag ivrigt tittade på älskade prisonbreak, godingar.

ja så idag är det redan tisdag och jag kan fortfarande inte hålla med michelle och jessica att tisdagar är den segaste dagen under veckans gång. jag har ännu inte upplevt denna sega, mörka, långtråkiga och dystra tisdag som de ivrigt pratade om när jag var nykomling på jubb, hahah ! :) för mig är alla dagar samma, förutom fredag, som faktiskt är lite speciell, det kan jag hålla med om, man ska ju faktiskt vara en ledig under en liiite längre period! :)

ikväll befinner jag mig ännu en gång på curla, och här ska jag befinna mig till klockan slår 22.00, och sedan bär det av hemåt, men imorgon ska jag unna mig en behövligt sovmorgon till 10.00 eftersom curla väntar även hela onsdagkvällen, till 23.00, men jag vill se fotbollen! här är ju ingen tv?!? gooosh, det har jag inte tänkt på...

julisklappisar, kommer inte på något som får min mungipa att dra lite på sig, satan, jag brukar ju vara bra på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback