vad har jag gett mig in på?!


ja för att vara ärlig så vet jag inte riktigt, men vad gör man inte för sina vänner? :)

på måndag(eller tisdag) ska alltså jag, sätta mig på en häst och trava runder tillsammans med kära Ullis, hahah!
jesus, det är torsdag och jag är redan nervös! jag har gjort detta en gång tidigare, men jag var ordentligt nervös även den gången. Då hade jag Michelle med mig som nybörjare, hon visserligen gjort det någon mer gång än vad jag hade, men det hjälpte verkligen inte. Den dagen är i vilket fall som helst en dag jag sent kommer att glömma. Att kunna tänka tillbaka och se den bilden mig framför, när Ullis häst börjar skena (galopp heter det nog i hästvärlden) med Michelle på ryggen, kan få mig att skratta högt vilken tidpunkt som helst på dygnet!  Att se Michelles kropp hoppa runder i ingen takt alls och att se hästen njuta av detta( kan tänka mig att den njöt när den fick springa av sig lite i alla fall ) var tamejifan något av det roligaste jag upplevt under hela mitt liv ! ! !
dock är jag tveksam, men man måste väl ha lite roligt ibland :)




jag om några år, maybe? hahahah!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha! Det är inget att vara rädd för. Det gör inte så ont att trilla av .. haha :p

Postat av: paulina

haha det kommer att gå fint!

2007-11-15 @ 15:12:46
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Jojo

jessica, tror du att jag kommer trilla av?!
jag trodde jag kunde räkna med ditt stöd..men ack

2007-11-15 @ 15:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback