allt är som vanligt


ja allt är som vanligt, och det är riktigt, riktigt skönt.
man saknar allt så mycket mer när man är långt ifrån det. att inte kunna köra bil till alla vänner, att ta en promenad i borstahusen och kolla solnedgång, ringa och prata utan att behöva tänka på de enorma kostnaderna, ligga och njuta under duntäcket hemma i vår mysiga lägenhet, jaa man har verkligen saknat allt.

helgen började hemma hos mig tillsammans med Emelie, Mandy och Anna, lite små prat om allt möjligt och jag lyssnade gärna eftersom jag måste snappa upp allt som har hänt under tiden, hahah fast det verkar inte vara så mycket? det är samma gamla saker, men underbara saker.
sen bar det vidare till Baggens där vi träffade lina och malin, söta ni, det var en höjdare!
efter en snabb titt hos lars så bar det vidare till tycho där man träffade kusinerna, vilket aldrig är fel, linus, lucas som var hemma från sthlm, och tulle :)
kvällen avslutades på Tages med lite dans och dricka, men även en lite olycka på ovanvåningen där lilla jag la mig rakt lång efter att ha trampat fel på trappan och lagt mig på golvet, men men. en pölse i handen och jonas i den andra och dannis gående bredvid mig i regnet så gick allting bra !:)

annars lever mitt enkla liv vidare men jag gillar det. ikväll väntar champions league hos olle mannen med danne mannen och lite godis och imorgon är det KANELBULLENS DAG, MUMS! det ska firas!

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Ja inte Saknar Du mej Inte....

2007-10-03 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback