äntligen!



 nu är jag inne i jobbet och kör för full fart varenda dag :)

fick faktiskt mitt första mail idag från Trevor på Malta, det är ändå tufft, lite i alla fall ! bryr mig inte om vad ni tycker ändå :D paaah.

annars väntar mumsig mat tillsammans med mumsig sällskap, jonas, fast dig kan man ju inte äta upp. Då finns ingen jonas kvar, och var hade världen tagit vägen då? det vet man inte..så jag hoppar att mumsa på honom. men jag ska mumsa i mig rak thai och kolla sverige-nordirland är det väl tänkt, så det blir nog en hejdundrans kväll.


tösabitar, vad händer på freitag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt jobb :S

2007-10-17 @ 16:56:21
Postat av: Jessica

jag tycker att det är dags att du uppdaterar dig lite.. :)

2007-10-19 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback