det är konstigt



att man måste gå på fotboll för att slippa toalettkö. Jag kom att tänka på det igår, det är aldrig kö till damernas toalett  under en fotbollsmatch. visst går kvinnor också på fotboll men majoriteten är ju faktiskt män. och även i halvlek var det inga problem, jag gick raka vägen in, UTAN att ens behöva vänta 30 sek. fast har man otur kan man ju hamna bakom en äldre kvinna som tar typ lika lång tid på sig som 4 andra kvinnor hade gjort totalt, men i vilket fall som helst, på sportevenemang har kvinnorna helt enkelt fördel, det är en av få platser där man slipper toalettkön.
så för att runda av, jag hade nog hellre gått på fotboll och kunnat gå på toaletten när jag vill utan att missa max 5 minuter av matchen, än att stå i kö i över 20 minuter på Ladies Night! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback