en dag fylld med förändringar


sitter på jobbet som vanligt vid denna tiden, men det är soft, jag kan verkligen inte klaga :) sitter och kuckilurar med min kaffekopp i min hand. det enda negativa jag kan komma med detta jobbet är att jag har börjat dricka väldigt mycket kaffe. jag har alltid tyckt om kaffe, men jag drack det väldigt sällan, typ kalla kvällar eller när man är och fikar och så,men nu,.jag dricker ungefär 4-5 koppar per/dag. morgon, frukostfikan, lunch och eftermiddagsfika. jag vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt, jessica tycker inte alls det är bra, men Mona säger att det är ingen fara alls...vem ska jag tro på? i vilket fall som helst så kommer jag fortsätta dricka kaffe, men jag kanske borde minska mängden? aja.
annars rullar dagen på, jag och michelle har gjort namnskyltar till alla här på kontoret och ack så fina de blev, hel nöjd är jag i alla fall! sen har vi även satt ihop ett städschema som vi ska hjälpas åt att sköta, eftersom vårt kök/fikarum ser ut som döden!
slutar jobbet 16.30 och är det dags för en radikal förändring i mitt liv. lite nervös är jag..men jag tänker inte säga vad det är som ska hända, för om det blir katastrof, typ katrina katastrof så ska jag snabbt tillbaka och ändra tillbaka allting till som det var innan utan att någon ens märk det! så det så, ha!

såhär fina blev våra namnskyltar, inplastade och allt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin fint :)

2007-10-30 @ 16:05:02
Postat av: Ullis

Ska du färga håret ?? BLONDT ?!?!?!??! :P

Postat av: Michelle

vilken tur att du inte behövde ändra tillbaka det för det blev strålande fint :)

2007-10-31 @ 08:34:31
Postat av: Anonym

din ser proffsigast ut för du har mäst grejor på din namnsskyllt:D

2007-11-03 @ 11:53:26
URL: http://mandy-more.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback