idag är det fredag

 dagen har varit lyckad och började 08.00 och är still going strong, dock måste jag hem och vila min kropp en liten liiten stund innan det bär iväg på kvällen partaj.
och förresten, jessica bjöd på morotkaka idag och där är faktiskt 4 dl riven morot i, sådeså!

och det är ingen vanlig fredag denna fredagen heller, för idag är ingen mindre än HAMPES FÖDELSEDAG, "jag gratulera, jag gratulera, jag gratulerar lilla hampe idag, shalal" osv.
kvällen börjar med underbar mat på tycho med nära och kära och det kan väl ingen egentligen klaga på? inte jag.
därefter vet jag egentligen inte vad som händer, troligtvis hbg och jag har förstått folks önskningar och det brukar jag göra, så det blir nog tivoli, jag ger det ännu ett försök denna helgen med legitimation, så jag kan få shaka av några hg, mohahah.
jag känner på mig att kvällen kommer att bli lyckad. klädsel? mja ingen aning, nakenhet, undra hur många som hade hängt med en kväll med nakenhet som tema? ..


Kommentarer
Postat av: dannis

jag hade!

2007-10-27 @ 19:05:23
Postat av: jojo

jag är inte förvånad !;)

2007-10-29 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback