"idag blir det en liten överraskning till kaffet"


det kom vår kära Johan på kontoret in och sa till oss nu för ca 2 minuter sedan. Vi tittar glatt på honom och säger jaha, vi kommer snart. "det här blir fint serru"
och där på bordet stod en smarrig tårta! en tårta som liknade en pumpa, alltså en halloween tårta. jag brukar inte äta tårta men attans, jag kunde inte  låta bli, vilket är förbaskat dåligt. Nu har jag äntligen kommit loss och packat min träningsväska och tänkte ju att jag skulle bli slimmad till tusen nu, men att börja träningspasset med en tårta? attans, men jag kan inte motstå helt enkelt...


förresten, jag hittade värsta fånigaste, roligaste och patetiska samlaren på blocket, kolla vad jag menar här -->
http://www.blocket.se/vi/13969880.htm?ca=23_9_s

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha vem fan lägger bud på sånt?

Postat av: Cassandra

tjeeena snäckan! :D

2007-10-29 @ 22:03:03
URL: http://zutic.webblogg.se
Postat av: Jojo

tjenaaa casse !:) allt väl ?

2007-10-30 @ 08:21:13
Postat av: dannis

inget fel på den samlingen, pez är kifft!

2007-10-30 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback