Prison Break!!


fredagen blev mycket lyckad och sällskapet gjorde hela tillställningen ännu bättre. vi startade hos lina efter att siste man kommit dit, nämligen jag, ca 25 minuter försenad tack vare rhodos duktiga(?) pizzabagare? men i vilket fall som helst, de gör trots allt goda pizzor.

vi avnjöt en riktigt smaskig, god, läcker och underbar middag som lina tillagat helt och hållet på egen hand, en applåd! maten satt där den skulle och vinet gjorde även det susen. Efterätten gick verkligen inte heller att klaga på, en utsökt vaniljpanacotta, eller hur det stavas slank rätt ner i kistan och gjorde även den suusen. hela kvällen var toppen och sällskapet, underbart!

sen bar det iväg mot helsingborg med kära paulina som chaffis och väl där träffade vi på jonas, phil, dannis och co och det var såklart trevligt. lycklig som jag var började jag yra rundor med mina händer i mina fickor och leta ivrigt efter mitt id/körkort, men gott folk, tror ni att det var där?!
neeej idiot som jag är, så visste jag att mitt körkort inte låg i börsen, men vi hade lite bråttom iväg och jag bara slängde ner börsen i hopp om att jag fick med mig allt, men icke sa nicke..efter ca 20 minuter i kön och velade hit och dit, om att komma in på ditten och datten sättet, fick jag ta mitt sunda förnuft till fånga och tyvärr ge upp och bege mig hemåt, misslyckat! verkligen sorry för det..

annars rullade helgen på , 26 års kalas på lördagen och fotboll på söndagen, men nu slutar jag på jobb och det bär iväg till Ikea för shopping till nya rummet, tjohooo!

och förresten, PRISON BREAK IKVÄLL 22.00

Kommentarer
Postat av: paulina

det var en trevlig night, indeeeeeed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback