spöke och göteborg


det är väl i princip vad min helg kommer att handla om, i stora drag, för där är massa små saker som jag måste hinna med mellan detta också.
ska tex hinna äta, jobba, sova, mysa, duscha, titta på fotboll och troligtvis vara allmänt social mot alla också, annars är jag ju otrevlig.

så dagen började 08.00 med jobb, som fortfarande är väldigt soft, och fortsatte utan några större problem fram till 16.30. Tiden går faktiskt gaanska fort även om man inte har mycket att göra, denna första vecka har faktiskt bara blixtrat förbi. Satte upp lite foto och så och ett efterlängtat vykort från Jönköping, bugar och tackar F! :)
sen kommer dagen fortsätta och 18.00 ska jag träffa olle och anna utanför Turistbyrån då vi ska ut på spökrunda ! boohoo! det ska bli skoj!
sen hoppas jag att något mer skoj händer, kanske varm choklad och kanelbulle i stadshuset ? det låter gott i vilket fall som helst...sen hoppas jag att jonas kommer och kryper ner i min säng och håller om mig :)

morg130352-29ondagen börjar även den redan vid 08.00 även om det är lördag(!). Då bär det av till Göteborg med jonas, dannís och linus som sällskap! och givetvis min lilla röding också, min lilla bil ska ju trots allt färda oss till göteborg ! Ska hämta ett nintendo wii som vi köpt, och ja det är kanske lite långt, men bättre erbjudande gick inte att hitta, sådeså!
jag håller tummarna att allting går bra, för 17.00 måste lilla jag vara hemma igen då det är dags för jobb igen...
efter jobb på lördagen blir det nog lite landslag tittning med vänner och lite smaskens, dricka och annat och det slutar troligtvis på tycho där ytterligare några drickor halsas ner, men det tar vi en annan gång :)

helgen kommer flyga förbi...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback