dagarna bara flyger förbi..


ja det gör de minsann, helt otroligt..sist jag skrev var i fredags och det är ju..en, två, tre, fyra, fem, fem dagar sen!! det känns som det var igår, aja, vilket fall som helst, så går det fort ! :)

Det är fortfarande jätte fint väder här nere och vi sover, solar, badar och bara njuter, mohaha. i helgen hände inget speciellt, förutom att lilla jag inhandlade en digitalkamera!! wooow! det ni! Jag är jätte nöjd med mitt inköp, inte så dyr heller så det kunde inte bli bättre, så nu får ni passa er när jag kommer hem, för nu är jag Landskrona nya paparazzi. jag kommer vara överallt, när ni minst anar det. titta upp, titta ner, titta där, titta här, Jojo är överallt, hahah !

idag är det onsdag och jag tror det är lite utgång för våran del ikväll och imorgon hoppas vi på sol så att vi kan gå till Jolly Roger och lapa lite sol där! det är ett mega härligt ställe med pool, bar och solstolar, så köper man en drink så får man utnyttja poolen gratis och ligga där och slappa hela dagarna, kan ju inte bli bättre?

förresten, jag tror Sverige spelar idag, så vi skänker det svenska landslaget en lyckönskning inför matchen mot Montenegro, vinn den gubbar. hahah !:)
och såklart, Borstahusens Damer, vinn nu ikväll tjejer, jag håller tummarna ! :)
HEJA HEJA HEJA


annars så flyger dagarna bara som sagt förbi, och älskade vänner, ni är otroligt saknade, jag vet jag tjatar om det hela tiden, men jag vill bara träffa er och umgås, åhhhhh längtar, snart så! ;) och hoppas ni inte är sura för jag inte berättar när vi kommer hem, men det gör det hela lite mer spännande...

Mr D, det kommer gå bra! Vi tänker på dig och ta med dig presenten du fick av mig och Olle, den ger tur ! 

Kommentarer
Postat av: mamma

BBK:s tjejer
tog sin första poäng. Jippieeeee
spelade 2-2. Heje heja heja
dom är på G

2007-09-13 @ 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback