F



 

jag svarar för mig själv. om du så flyttar till uganda så ska jag köpa telefon kort minst en gång i veckan och ringa så fort det har hänt något på en fest eller bara för att ringa och säga att jag är irriterad på någon, så du också kan bli irriterad med mig och känna samma sak..

jag kommer ringa bara för att säga hej, hur mår du och kanske sen lägga på, men vafan inga negativa tankar, det är vi, det är alltid vi, det kommer alltid vara vi, föralltid.
jag vill veta allt som händer hos dig, från vad ni ätit, druckit, handlat, festat, sovit och vad som händer i skolan, precis allt. jag vill veta om något kul hände på festerna, jag vill se bilder. jag vill se bilder på dig, oskar, micke, pernilla,(hihi), saranda, anna, alla i er omgivning, jag vill helt enkelt vara delaktig :)

om du vill prata, prata och jag pratar med dig, vill du skrika, skrik och jag skriker med dig, vill du skratta, skratta och jag skrattar med dig, vill du gråta, gråt och jag gråter med dig, det är det vänner är till för.
Vi finns inte långt ifrån varandra, du kommer hem med jämna mellanrum, blir det alldeles för lång tid, så tar jag min lilla röding och tar mig upp till dig, och om det mot alla omständigheter händer något annat, lyfter jag bara luren, för jag vet att du alltid kommer svara...


130352-42

 

Kommentarer
Postat av: F

Älskade älskade rara, om du bara visste hur mycket de betyder för mig, om du bara hade en aning vad du betyder för mig. Du är bäst, och jag älskar dig Joo.

2007-09-14 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback