igår, Formentor, idag marknad!

  
japp, som jag skrev i det väldigt långa inlägget häromdagen, som i alla kära dad och lina läser, hahah :) så var jag och jonas på formentor igår, och vilken upplevelse det var att åka dit med bussen, herre min skapare. Det var inte nådiga vägar och kanter man körde vid. Satt vid fönstret och såg ner, säkert flera tusentals meter, ni kanske ser det på någon av bilderna, det var helt otroligt. och vi hade nog den mest iskalle chauffören som någonsin fötts, han sa ingenting när man betalade biljetterna utan bara pekade på summan och nickade. frågade någon turist " går denna till Formentor?" tittade han bara på dem och nickade. han var iskall, han körde i 190 i kurvorna och med Bon jovi på högsta volym, det var ett upplevelse i alla fall, men vi kom både dit och hem, så vi är oskadda ! :)


 
      


                          

(fotograf, jag själv, haha)


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill också bada i september!!!

Postat av: I & t

Oj oj så skönt det ser ut......

2007-09-18 @ 21:04:20
Postat av: mamma

Jag förstår eran känsla i bussen. Tänk på mig jag åkte med Liziz.............utan Bonjovi

2007-09-19 @ 08:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback