när man ändå är igång


när man ändå är igång så kan jag lika bra erbjuda lite bilder, tyvärr har jag inte lagt in bilder från min mobil och min nyinköpta(!) kamera, så det är endast bilder från Jonas kamera, men de är kanon de också, så det kommer fler någon annan dag.
Men annars har jag samlat ihop lite godbitar från hela sommaren, eller nästan, från dagen jompe kom hit eftersom bilderna bara var från hans kamera som sagt , men men :) enjoy, och håll ut, nu när vi hittat internet ska jag försöka lägga upp lite fler senare!





Kommentarer
Postat av: Linda

De låter som att ni verkligen har det skönt och kan vila upp er ordentligt. Här hemma saknar man lite att bara kunna gå i shorts och linne, så njut av det för här hemma har det verkligen börjat bli höst och rusk.
Ha de bra!
Hälsa min lilla bror och ta hand om varandra.
Kramiz Linda

2007-09-12 @ 20:14:33
Postat av: mandy

jojo jag vill tillbaka till er!

2007-09-12 @ 20:54:33
Postat av: mamma

Jag saknar några foto dom kanske är i din mobil.
På den berömda sångaren med golvmoppen.......
Njut den tiden ni har kvar innan ni skall hem till höstrusket.
Var rädda om varandra
kör försiktigt på lördag

2007-09-13 @ 08:32:34
Postat av: Farah

Hahahaha Olle ser ut som en liten pojke!! Snart ses vi lilla du! Hälsa gubben! Puss

2007-09-13 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback