sola och bada, i piña colada..


det är nästan vad vi gör..eller nej vi badar inte i piña colada...vi badar ju faktiskt i Medelhavet för att vara ärlig :) men det är inte helt fel det heller ska jag säga.
jag och jompe har inskaffat oss varsin snorkel och cyklop, så watch out fiskar, nu jävlar ska vi hitta er! mohahaha. det är riktigt roligt att snorkla även om det inte är på "riktigt", vi ser ju inga meter långa fiskar, men de små är också söta.
Annars är jobbet slut för min del , så nu kan jag sova länge på morgarna utan att få dåligt samvete..jag kan äta när jag vill utan att stressa..jag kan använda vilka kläder jag vill utan att känna mig fruktansvärt ful i min jobb uniform. jag kan gå ner till stranden när jag vill. kl 10, 13, 17 eller 19 utan att behöva tänka på jobbet, och det är helt underbart! Ska dit imorgon och lämna tillbaka min kläder och i samband med det så får jag min lön och min semesterersättning, så det är aldrig fel, jag älskar pengar, det är ju bara att erkänna !

just nu sitter vi på vår stammis pub, nej vi är inga alkoholister, men de sänder ju Arsenal och då är Jonas given gäst på första parkett och jag är bara bruttan som sitter sidan om och nördar sig vid datorn, haha !:)
i vilket fall som helst så står bad på schemat efter matchen, det har jag bestämt, jag måste bada!

var i grottor och Porto Cristo i onsdags, som jag tror jag nämnde i något inlägg tidigare, men nu har jag fixat med bilderna, så jag tänkte erbjuda fyra, fem bilder till er som är intresserad, enjoy! :)










Kommentarer
Postat av: I & t

Fiiiiina bilder dom känner vi igen. Det låter ju som om Ni har det lugnt och skönt nu när alla har åkt him. Ta var på Er tid och ha de.........

2007-09-02 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback