Det är skönt att skriva av sig


Igår var det som sagt BoIS, och det blev en lyckad hemma premiär, vinst  med 3-1mot Enköping. Grattis

Ibland undrar jag varför jag egentligen skriver blogg, men sen tänker jag samtidigt, varför inte? varför ska jag sluta? Jag får skriva av mig och de som vill läsa om mitt liv får fortsätta göra det :)
Det är skönt att skriva av sig ibland, och extra roligt är det att skriva när man vet att vänner och familj som inte befinner sig i Sverige läser och får vara delaktiga i det som händer. Blir ju bara delaktiga via ord, men det är alltid något. Jag hoppas det uppskattas, lite i alla fall. Nu kom jag att tänka på Lina, Malin, Kajsa och Ullis som just befinner sig i andra länder än Sverige. Hoppas ni har det underbart! puss! :) hihi.

Ja, tisdag idag, inget att hurra för. Liziz på väg till flygplatsen, eller hon bör vara där nu, annars är det nog kris. Har varit mysigt att ha henne hemma såklart, du tar stor plats men det är mysigt, hehe :) Jag sitter här och inväntar lunchen. Är som vanligt redan hungrig av någon anledning. Jag äter frukost, men är ändå hungrig 1½ timme senare.
Vad gör alla andra?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback